2012. április 29., vasárnap

News#1

Sziasztok!

Ahogy ígértem, jelentkezem is a fejezettel kapcsolatban! Nem mentegetőzni jöttem, csupán megosztani Veletek a döntésem. Nem kell megijedni, nem fejezem be a történetet, ilyesmi még csak meg sem fordult a fejemben! Csupán arról van szó, hogy rájöttem: a heti frissítéseket nem fogom tudni teljesíteni. Több okból kifolyólag sem. 

Az első, s talán legfontosabb, hogy maga a történet depresszív mivolta eléggé lehúz engem is. Jöhet a kérdés, hogy akkor mégis miért választottam ezt a témát? Mert kihívás. Ezt még mindig így gondolom, de ahhoz, hogy tökéletes, jól felépített, mindemellett pedig logikus fejezetet alkossak, időre van szükségem. Van egy füzet, amelyben több oldalnyi jegyzetem van a történettel kapcsolatban, és folyamatosan bővül. Pont ezért tartom fontosnak, hogy két fejezet között legyen egy kis időm, amíg összeáll a kirakós.

A másik dolog pedig az, hogy amint azt már a múlthéten is említettem: túlvállaltam magam. Megint jogos a kérdés: Akkor minek csinálok egyszerre több dolgot is? Mert mostanra bizton állítom, hogy az írást nem csak egy szenvedélyként élem meg, de a munkámnak is tartom! Ezeket figyelembe véve a heti frissítések esedékessé kéthetente egyszer, hétfőn lesz, tehát legközelebb jövőhéten hétfőn :) Aki elfogadja ezt, annak nagyon köszönöm, aki pedig nem... Nos, emberek vagyunk, különbözünk, én azt is megértem majd! Még mindig úgy gondolom, ahogy Cyril Connolly: "Inkább írj önmagadnak közönség nélkül, mint hogy a közönségnek írj, és közben elveszítsd önmagad!"

Csók, Angel

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése