2012. május 17., csütörtök

News#2

Sziasztok!

Ez a post azért született meg, mert így szerettem volna megköszönni Nektek, olvasóknak, hogy az elmúlt két hétben türelmesek voltatok, és kitartottatok mellettem, valamint a történetem mellett. A 3. fejezetről elöljáróban annyit, hogy már készülget, sok-sok ötletem van, amit igyekszem a tőlem megszokott stílusban monitorra vetni. Annyit elárulhatok, hogy újabb részletekre derül fény, és a végén egy új szereplő is felbukkan! 

A másik dolog, hogy szerettem volna megmutatni két lelkes olvasóm ajándékát, amit külön a történet számára készítettek! Liz, valamint Szasza is meglepett egy általuk készített fejléccel, amit most Ti is megnézhettek. Köszönöm szépen, csajok!♥ 

Liz fejléce:





Szasza fejléce:





Csók, Angel

1 megjegyzés:

  1. Juj, de széépek! Gratulálok, lányok, ezek nagyon jóók!
    A fejit meg várom ám, drága!

    Pusszantás, Nocy (csak mert igenis néha lehetek lusta bejelentkezniXD)

    VálaszTörlés