2012. április 2., hétfő

Aranylövés vigaszdíjul - Prológus

Sziasztok!

Íme, meghoztam a prológust, és csak reménykedhetek benne, hogy elnyeri a tetszésetek :) A rendszer szerintem kikövetkeztethető; ezentúl minden héten hétfőn hozom a friss fejezeteket, ha valami miatt mégsem tudom, azt természetesen jelezni fogom! Véleményeiteket, észrevételeiket pedig szívesen várom :) Angel


Prológus


Név: Roxanne Medwin

Születési dátum: 1989. május 20. 

Lakcím: LA, Santa Monica 

Diagnózis: Feltehetőleg kis mennyiségű drogot fogyasztott az elmúlt huszonnégy órában, valamint többféle antidepresszáns és nyugtatószármazék is kimutatható a vérében. A bal csuklóján több szabályos, illetve szabálytalan vágás látható, amelyet önmagának okozott, minden bizonnyal valamilyen pengével.

Szülők: Nem sikerült elérnünk senkit, saját bevallása szerint egyedül él a tengerpart mellett, nincsenek hozzátartozói.


A doki mogyoróbarna szemei gyorsan jártak a sorok között, én pedig mindeközben blazírt arckifejezéssel figyeltem, ahogy az asztalán lévő óra mutatója csigalassúsággal haladt előre. Bármit, szó szerint bármit megadtam volna, ha ehelyett azt figyelhetem, ahogy a vénámon át a testembe döfökegy tűt, s vele együtt az engem éltető heroin is szétárad bennem, eggyé válik velem. Nincs szégyenérzet, bűntudat, én használok másokat, nem ők engem, és csak a legtisztább mámor létezik, semmi más… A kibaszott valóság azonban az, hogy még több mint negyven percem volt a foglalkozásból, kétezernégyszáz kattanás, és legalább négyszer ennyi friss vágás a kezemen – amely valószínűleg a halálomhoz vezetne –, ha éppen nem egy tetű pszichiáter magánrendelőjében rohadtam volna.

A pillanatnyi apátiát azonban gyorsan felváltotta a halál kecsegtető gondolata; perverz mosoly jelent meg az arcomon, amint magam előtt láttam egy fehér papírt, rajta a megváltoztathatatlannal: elhunyt. Sok, hozzám hasonló fiatal rettegett a haláltól. Bármit is mondtak, bármennyire is bizonygatták, hogy ők a lazaság megtestesítői, a szemükben kitörölhetetlenül ott ült a rettegés. Ugyan mindezt elhomályosította a joint maró jótékonysága, az eltompult érzékek, aki tudta, mit keressen egy narkós tekintetében, megtalálta. Aztán a gondolataim szépen lassan egész más irányt vettek; az agyam teljes fordulatszámon pörgött, s kereste a mihamarabbi megoldást, hogyan szerezhetnék magamnak anyagot. Ingerülten felszisszentem, pedig alig pár órája még szárnyaltam valahol, távol ettől a tetves helytől, aztán… aztán akaratomon kívül visszarántottak a földi poklomba.

- Ön meg akar halni, Miss Medwin? – Az orvos lágy hangja azonnal kirángatott az eszményi képek közül, elérve, hogy még a szokásosnál is zavartabban fessek. Pedig kivételesen tiszta voltam, hála annak az átkozott nővérnek, aki rajtakapott, amint éppen készültem bevenni egy nyugtatót. – Miss Medwin, hall engem? – szólított meg tagolt, gépiesen lassú hangon.

- Doki, nem vagyok betépve – billentettem félre a fejemet mosolyogva. Tudtam, hogy kibaszottul nem hatná meg, ha azt mondanám, meg akarok halni, hiszen ez az egész csupán formaság, akár a nőgyógyászoknál; megszokták már a punci látványát. – Ha így lenne, azt garantáltan észrevenné – kacsintottam rá kacéran, mire szemöldöke felszaladt a homlokáig, s ezzel együtt egy cinikus mosoly is megjelent az arcán.

Ha a kezelés nem is volt éppen ínyemre, a társaságát valamilyen beteges módon mégis élveztem. Félreértés ne essék, nem vágytam senki figyelmére, a drogok és az öncsonkítás nem holmi segélykiáltások voltak részemről, egyszerűen csak meg akartam halni. Igaza volt, és a felismerés hatására még inkább kívántam az elérhetetlent, az egyetlen, igaz gyönyört. Lelki szemeim előtt ott lebegett az előző este, amikor David a Mayanban ügyes, gyakorlott mozdulatokkal sodort nekem egy kurva erős dekket, aminek köszönhetően később, a mosdóban önkívületi állapotban próbáltam megfesteni nyomorult életem főművét. A vászon a bőröm volt, a festék pedig a saját vérem…

6 megjegyzés:

  1. Szia!
    Jézusom, nekem ez tök nagy újdonság! :P Imádom már elsőre (khmkhm) és alig várom az első fejit!!!
    Szeretés van!!! Pux!

    VálaszTörlés
  2. Szia!

    Huh.. Hát ez brutális, de tetszik. Biztosan azért, mert ez nem szokványos. Nagyon jó, már várom a kövi fejit. :) Remélem minél hamarabb fény derül arra, hogy Roxanne, miért akar meghalni.

    Puszi:
    Holdfény

    Ui.: Bocsi, hogy ilyen rövidke lett, de mennem kell....

    VálaszTörlés
  3. Sziaaa!

    Mit is mondhatnék még Neked, amit még nem írtam le akkor, amikor először olvastam :D Háh, hogy én hogy tudom élvezni, hogy ilyen b*szott kiváltságos vagyokXD Amúgy meg még mindig üt. Nem tudom, valszeg ha ötödszörre olvasnám, akkor is ütne, de eddig ez jó jel, nem? ;) Legalábbis én úgy gondolom, hogy ha valami rövid időn belüli olvasás után ismét ugyanakkora hatást gyakorol az emberre, akkor az már valami nagyon jót jelent. Ez pedig tényleg jó.
    Tetszenek a leírásaid, érdekes a felvezetés, és már alig várom, hogy ebből is kisüljön valami nagyon izgalmas, és hogy élvezhessem a soraidat! Már előre imádom ezt a vad lányt, és előre izgulok azért, hogy ez a bizonyos terve, miszerint ő akkor is meghal, ne sikerüljön neki. Főként azért, hogy a végére összejöjjön Ben dokivalXDXD Háh, igen, már most összebonorálok itt Neked embereket, mert miért ne?XD Két szereplő, ráadásul ellentétes nemű... nem is kell itt nekem más! :D
    Na, lényeg a lényeg, imádtam megint csak, és alig várom már, hogy jöjjön a folytatás!

    Pusszantalak, Nocy :)

    VálaszTörlés
  4. Sziiiiia :D

    Már mondtam anno, amikor először mutattad, hogy imádom :D Na, hát ez azóta sem változott :P
    Nagyon durva, a múltkor mondtad, hogy tök fura, hogy ennyit "kell" káromkodnod, és hát igen, megértem, hogy miről beszélsz. Így látva meg aztán tényleg durva. :D
    Azt kaptuk most is, amit tőled már megszoktunk: Angel-stílust, szarkazmust, keserédes humort és egy kib@szottjó történetet. :D Hajrá, csajszi, csak így tovább! ;)

    Pusszantás

    VálaszTörlés
  5. Szióó!

    Hát nekem meg így egy héttel később kell észrevennem, hogy felraktad?? :$:D De persze ugyanúgy imádtam, mint akkor, amikor először olvastam. Ben doki ♥ :D Én is imádom a benne lévő szarkazmust, a történet stílusát (a stílusodat :P), az egészet. "Ön meg akar halni, Miss Medwin?" Ettől a mondattól még mindig bizsergek, ha elképzelem, ahogy a doki megkérdezi. :D
    Tűkön ülve várom az első fejezetet! Puszi

    VálaszTörlés
  6. Szia, Amy!

    Elhiheted, hogy ez számomra is ugyanolyan újdonság, de élvezem, és ez a lényeg, na meg persze az, hogy Ti is^^ Igyekszem szuper első fejezetet összehozni ;)


    Szia, Holdfény!

    Örülök, hogy ilyen reakciókat vált ki Belőled, erre tényleg számítottam, amikor ebbe a valóban nem hétköznapi történetbe belevágtam :) Bízom benne, hogy az elkövetkezendő fejezetek is elnyerik majd a tetszésed, és köszönöm, hogy megosztottad velem a véleményed! :)


    Szia, Baba!

    Nos, valóban mákos egy nőszemély vagy, dehát kiérdemelted kérlek szépen :D Egyébként nagyon-nagyon-nagyon köszönöm ezt a cípséges kommentet :$ <3 Olyan jól esik olvasni, és még azt is, ha fikázol, bár olyat nem szoktál :D *Írói megjegyzés: Még szerencséd! XD*
    Azt pedig meg kell hagyni, hogy a kombinálási tehetséged semmit sem vesztett régi fényéből, most is zseniálisan kevernéd a szálakat :DDDD Köszönöm! <3


    Szia, Nilla!

    Juj :$ Hát nagyon köszönöm a biztató szavakat, igazán szükségem van rájuk^^ Egyébként ugye??? Most is kb. bővítem a szókincsem, csak nem abba az irányba, amibe kéne :D Dehát az ember lánya ritka kreatív tud lenni néha ;) Most is hálásan köszönöm, hogy mellettem vagy! :) <3


    Szia, Liz!

    Bocsánat :$ :DDD A lényeg, hogy most eljutottál idáig, aminek nagyon örülök :)) Ben doki... Tudom, hogy őszexisége teljesen elveszi az eszed, a szokásos bizsergésről nem is beszélve :DDD Imádlak ám, csajszi :DDD A fejezet pedig holnap érkezik! Köszönöm, hogy írtál^^


    Lányok, mindenkinek köszönöm a kedves sorokat, észrevételeket :)) Holnap felkerül az 1. fejezet, ami remélhetőleg elnyeri a tetszésetek! :)

    Csók, Angel

    VálaszTörlés